Dagen som skrämde mej !!

Hej hoppp så här är det idag jag var ute med min kompis malin och vi skulle gå till centrum, vi gick en väg där många gick så ser vi några tjejer springa ut ur en skog men värsta läskiga huset så får vi veta att det var tre tjejer från början men det kom bara ut två och dom grät och skrek fanny är borta fanny är borta min kompis frågade va det var som hände och dom ba det ar nån i skogen  som gick efetr oss och sa jag ska döda er!!!!
Dom blev fett skrämda och sprang iväg men dom la innte märke till att fanny saknades men så frågde en av tjejernas pappa vart är fanny och då börja dom skrika och gråta sen så åkte dom runt farm och tillbacka så gick dom ut ur bilen ibland och ropade fanny.
Jag och min kompis gick vidare vätt skrämda och vi höre nån skrika från skogen sen gick vi länge så hörde vi nån skrika igen.
Jag fick veta av min kompis att det var en mördare där jag bor som gick lös fatta läskigt


                                     hare bra //  mandi <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fett läskigt!!

2008-10-12 @ 00:42:07
URL: http://jennypenttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0