Måndag :) 2 månader tsm med Alex:D <3

Hej hopp alli hop :D
Som ni nog förstår har jag och min kille Alex varit tsm i två månader idag : D
Asså jag saknar honom fett mycket :)
Hur som hällst, han är så söt och han vet att han kan öppan sej för mej och jag vet att jag kan öppna mej för honom: D så jävla skönt att veta det.
han har gjort mej till den lyckligaste människan i universum :)
Älskar honom otroligt mycket!!!
HAN är min drog och jag är beroende av honom<3
Jag blir alltid nervös när jag är med honom och så får jag fjärilar i magen och det är bra när jag träffar honom: D
Hare bra : D

                             

                                                          // Mandi






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0