Taskig lördag :'(

Heeej hopp!!
Taskig lördag kan man säga, först så blev jag dissad av min kompis Emma. Asså inte en liten diss utan stor diss sanckar vi om.
Sen blev det bättre när jag träffade John och Hassan : D
Sen skulle min kille komma och han svarade in på sin mobil :'(
Men sen kom Emma och Ida fett skoj : D!!
Sen kom jag hem ganska sent och skulle kolla på en jätte bra film som gick på tv. Vad hände tror ni jo jag somnade i soffan : S
Enu ett minus ska ta skolfotto på tisdag, kommer se mobbad ut, veet ej vad jag ska ha på mej lixom : S
hare bra : D
                                                                                         



                                                                                          //Mandi









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0